fredag 11 april 2008

Hej pa er... Har en del datastrul, kor nu enbart pa laptopen som avan den strular nu. All min musik som jag samlat pa mig i nagra ar har totalt gatt upp i rok)=...

Fore en spelning for nagra vackor sedan hade jag totaltomt i casen tack vare strulet.

Som tur ar finns Fido som bidrar med skona saker!

Sjalv ar jag i Staterna just nu och darfor kommer fido fa jobba stenhart.

Men men...

Apropa nagot helt annat sa ar ju skonaste Deadmau5 klar for spelning i Goteborg!



Partyt kommer att ga av stapeln den 3e Maj pa Park Lane pa avenyn.

Be there!


///
Figaro=D

2 kommentarer:

Fido sa...

Kommer bli så sjukt grymt! Segt att du håller till på andra sidan tellus då =/

Anonym sa...

dödmusen äger. sjukt tung spelning han rev av i oslo. we loved it. and u will to! / vahetne.blogspot.com