torsdag 7 februari 2008

Tillägnat Mr A(=

Bläää... Kom hem från jobbet strax efter 24.00, trött är man och upp tidigt imorgon ska man också. Men men, man måste ju ändå in och kolla om det släppts någon ny house och ja, på de klassiska sidorna finns det massa fräscht som lagts upp under kvällen medan jag varit på jobbet. Men ett inlägg fånga mitt intresse, Mr A hade som vanligt slängt upp het musik men lite längre ner fanns det en request...

Jaha tänkte jag trött... säkert någon som hittar låtarna och länkar. Men sen tänkte man efter, man vill ju inte låta Mr A vänta efter all musik man fått ta del av genom STIL!

Låtarna och inlägget är tillägnat Mr A på STIL, hoppas det nu blev rätt... är trött och hoppades på det bästa(=


Figaro is your friend!



Peace Division - What Is This Sound (original mix)

Peace Division - What Is This Sound (King Unique supa edit)

Pizzaman - trippin on sunshine
Något grövre remix

Pizzaman - trippin on sunshine

Thomas Schwartz - Jupiter Calling (Original Mix)
Den här låten är helt otroligt bra!

Russel G - Dark Room (andy duguid remix)

Russell G - Dark Room (Original Mix) (Rip) Tyvärr är denna rippad, men det var det bästa jag kunde hitta på så kort tid...

Hittade någon extramix där med...Visa mig att du var värd det;)


NATTNATT!

FIGARO!

2 kommentarer:

Stil - House music with love sa...

Figaro is our main man in the kingdom of Sweden!

Anonym sa...

King Unique Mixen är definitivt fetast....