onsdag 20 februari 2008

Sia - The Girl You Lost To Cocaine

Alltså den här låten har verkligen gått runt i mitt huvud riktigt länge nu, sen första gången jag hörde den i något liveset innan den började dyka upp på bloggarna. Och det är en speciell del i låten som triggar igång något i mitt huvud.

Det vocal som drar igång i slutet av låten är fruktansvärt bra och efter tempoökningen(?) brister det nästan för mig, fan "här kommer alla känslorna på en och samma gång" sjöng Per Gessle och visst fan stämmer det överens med vad jag känner när jag hör låten.

Tänkte att jag skulle dela med mig orginalet för er som aldrig hört det. Kan säga att jag diggar orginalet riktigt hårt!

GO SIA!


/Figaro

1 kommentar:

Anonym sa...

YOUR ALL BLOG IS REALLY HOT, NICE SELECTION.... IF U WANT ANY EXHCANGE OF ELECTRO: evan_h@hotmail.fr

SEE YA KEEP IT UP